>

Best picture

Ska skriva lite snabbt här nu innan Grey's Anatomy.
Idag var skolan väl sådär. På matten gick det väl ganska bra eftersom att procent är väldigt enkelt. För det mesta... Sen på tyskan så ska vi göra dialoger, och jag är lite bra på tyska, så det kommer få bra. Hoppas jag. :) Sen hade vi DISA möten, och jag gillar dem verkligen inte och nästa vecka måste jag prata med en kurator. Inte kul :(
Sen på lunchen gick jag hem, eftersom att dem sa att det var fisk typ... Men i alla fall... På So:n ska vi börja med romarriket, vet inte om det är kul eller tråkigt än xD
Sen på engelskan gjorde vi inte så mycket och sen var det No, vilket jag hatar,  sen hade vi idrottslyftet och då var det fotboll och jag sög. :D
Men nu ska jag gå!
Kram!

P.S Och jag tänkte att ni kan kolla in mina bilder här! Alltså av dem ritade :)
Och säga vilken ni tycker är bäst :)

Kommentarer
Namn: Sara...

Ehm...du vill kanske inte berätta men...varför måste du prata med kurator? :(<3

Jag ska också göra det om det e intressant :) Men säg inget :O xD

2009-04-16 @ 20:37:15
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback