>

Fem snabba


1. Vilket är vårens hetaste plagg?
2. Vem inspirerar dig mest?
3. Vilken låt/musikstil skulle passa bra att spela när du går ut på stan i din favoritoutfit?
4. Vad skulle du helst ha på dig på årets stora vårfest?
5. Vad skulle du absolut inte ha på dig i vår?

1. För min del är det korta shorts och skjortor, men den " riktiga " vårens hetaste plagg vet jag inte. Men för min del är det shorts och skjortor som sagt, och gladiatorsandaler.
2. Jag går från det jag själv vill ha. Sen kan ju jag bli inspirerad lite hur som helst. Men det ändras hela tiden. :)
3. Hmm... Jag vet inte... Kanske något somrigt, och lite rockigt. Kanske körsbärsträdet sången. Kommer inte ihåg vad den heter på japanska, men det vet Sara.
4. Hmm... Jag vet inte, eftersom att jag inte går på fester. Men det beror väl på vad förslags fest det är :D
5. Hmm... Det finns mycket, ,men haremsbyxor. Usch, inte min smak alls.

Kommentarer
Namn: Saara hääär :3

Haha xD

Körsbärssången va ett bra namn xD<3

Men den heter "Cherry Saku Yuuki" för de som är intresserade x'3 xD

2009-04-07 @ 09:49:48
Bloggadress/hemsida: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback