>

Hanging around the areas

Snart ska jag äta så skriver ett snabbt litet inlägg om dagen. På matten så jobbade i bara i boken och så, och sen på tyskan så höll vi på med maträtter igen. Sen efter det var det DISA och vi fick muffins xD Dagens höjdpunkt. Haha, nej men skämtade bara. Sen så på lunchen var det ngn slags kycklinggrejs. Och på SO:n höll vi på med Afrika igen och sen gick jag till tandläkaren. Då slapp jag mina gummisnoddar i munnen. Sen åkte vi hem igen och här är jag. Levande och glad! Ska senare på prommis igen. Någon som vill hänga med? xD

Puss och kram!

Kommentarer
Namn: Fia

Jag hittade på lite olika kanaler, Haha

2009-04-02 @ 15:57:20
Bloggadress/hemsida: http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback