>

Hot, hot, hot!

Jäklar vad varmt det är ute! 10 + och INGEN vind. Ett mer perfekt vårväder kan man nog inte ha här. Haha! Men i alla fall. Idag var det matte första timmen och jag hade inte jobbat i kapp som jag skulle, men började ändå där man skulle. Ska jobba här hemma i stället. Sen var det bild och vi höll på med ngt slags limouneplatte sak ( stavning ).
Sen på musiken spelade vi samma låtar som vanligt och till lunch var det köttfärssås med svamp i. Usch? Ofta man lägger svamp i köttfärssås, haha! After that it was english. Och Annelie var sjuk för typ första gången och jag ritade hela lektionen nästan. Sen var det idrott och vi hade killerball och basket. Jag gjorde ett mål, woho! Haha, sen hade vi idrottslyftet och då var det pingis men jag spelade badminton,

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback