>

I Love Love Love The Summer Times!

Ni vet att man brukar säga " Man kan inte köpa vänner eller kärlek " ?
Okej, det här listade jag ut för länge sen, och det vet ni säkert också, men man kan faktiskt köpa vänner och kärlek, men det kommer inte vara äkta då.

Idag är jag i alla fall fortfarande sjuk. Känns som att jag blir sjukare och sjukare för varje dag som går. Inte speciellt kul, och inte nu när det är så fint väder ute. Typ 15 +. Önskar jag inte var sjuk, men så är det i alla fall. Idag får jag väl ta och göra lite läxor också.
Och jag kom på att jag verkligen längtar till sommaren. Ska kanske få åka på språkresa till Malta och man får hoppas att det blir soligare än förra sommaren.

Kram!



Kom ihåg frågestunden som är i förra inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback