>

I want to go to Australia

Nu skriver jag lite här igen :)
Okej, lägger upp bilder varje dag, men skriver nästan aldrig, så det får bli så idag. Idag hade jag sovmorgon till 09.25 och då var första timmen matte. Och sen efter det så var det syslöjd, och jag kom inte så långt eftersom att det var något fel med symaskinen. Sen så var det lunch, och jag åt i skolan, sen kom jag hem och satt vid datorn lite. :)
Sen efter det var det SO, och vi höll på med en tidslinje om Romarriket och sen ska vi göra ett muntligt förhör om Romarriket. Och sen på svenskan läste vi och sen slutade vi. Och när jag kom hem hade jag fått ett språkrese papper och jag ska få åka nästa sommar :D Men bara om jag har en kompis som följer med, för jag skulle vilja åka till Australien, det skulle vara så roligt! Och mamma sa att om jag hittar någon som jag känner som följer med så får jag åka :)
Så... Någon som vill åka till Australien? Eller kanske Malta? :)
Kram!



Rösta fram design till bloggen här!

Kommentarer
Namn: Becka

Du är med i "veckans blogg" nu! =)

2009-04-20 @ 20:48:18
Bloggadress/hemsida: http://beckaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback