>

I'm going to the space!

JAG HAR ROLIGT! Hahahahahahahahahahaha... Sara, är coolast eftersom att hon stal slutet av mitt namn i sin blogg. Men det är inte åt det jag har roligt. Nej, jag har roligt på mig själv för jag får damp på vissa i min klass. Och sen gillar jag youtube. 8D Det äger att se roliga klipp, såå... Har du några roliga klipp man kan titta på? SKRIV!
Yes yes yes! Nu chattar jag lite med min kusin här och har roligt för mig själv. Och min brorsa ska äta ngt. Haha, han skrattar jag åt också. Inte vet jag varför. Juste i en bok jag läste började jag asgarva åt en sak.
" Här vandrar vi fram längs trosor " Eller något sånt. Alltså fatta vad roligt det där var egentligen. Och en kille i den boken sjöng om trosor på nationalsången. HAHAHA! Jag garvar ihjäl mig.

Och så skjuts jag till rymden, p g a för jättetrosor?

P.S Haha! Bry er inte om mig här.Lilla jag får såna här knäppa anfall. Ni får vänja er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback