>

It's cloudy outside, and die Sonne scheint nicht

God morgon!
Tänkte först stanna hemma från skolan idag, för jag hade jätte ont i halsen, men sen bestämde jag mig för att gå till skolan i alla fall. Dem två sista lektionerna slipper jag ju eftersom att jag ska till tandläkaren idag. Och första lektionen är matte och vi håller på med procent... Ganska enkelt hittills ;D
Längtar till sommaren! Bara 2 månader kvar. Woho! Sen kommer säker bästis hit en vecka och så... Sen så händer säkert en massa andra roliga saker. Och det MÅSTE bli varmt. Som det inte var förra sommaren. Och det som skulle bli en " rekordvarm " sommar. Aja... Idag är det dem där DISA mötena. Aj! Juste, jag måste ju skriva i saker i dem. Vänta kommer snart tillbaka!

Tillbaka! Vi måste fylla i en massa tråkiga papper och bra och dåliga dagar, positiva och negativa tankar osv...
Men ska ändå gå nu.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback