>

Little about me

Hej hej!
Jag tänker inte bara skriva om Twilight, så även om jag inte skriver om mig själv, så ska jag skriva lite om mig själv ändå.

Namn: Jenna
Ålder: 13
Född: 9/11-95
Favoritlåt: Tears of An Angel - Ryan Dan och Howie day - Collide
Favoritband/artist: Älskar all slaggs musik :D Nästan...
Favoritårstid: Vår och höst :)
Favoritfilm: Twilight xD
Vill bli när jag blir stor: Har ingen aning längre... Kanske författare eller något...
Favoritbok: New Moon och Breaking Dawn

Nu ska jag skriva på min bok.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback