>

Maybe brown eyes?

Godmorgon alla!
Eller ja, man kan ju inte säga god morgon den här tiden på dygnet... Men jag gör det ändå. Snart ska jag till synoptikern för att kolla synen och köpa nya linser. Ska kanske pröva bruna. Jag har alltid velat ha bruna ögon, så jag kan lika gärna prova det nu, när man ha chansen. Förra året på hösten prövade jag gröna linser, men det kommer dem flesta inte ihåg. Haha! Men jag måste fråga mami först, för hon vill kanske inte att jag ska ha färglinser :(
Aja... Så snart ska väl vi sticka i väg till centrum. Hoppas man får något litet med sig hem. För alltid när jag är ute bland affärer MÅSTE jag ha någonting. Sån är jag. Deal with it!
Haha, nej men nu ska jag inte sitta framför datorn hela dagen. Även fast det är ganska molnigt ute så... Man får väl hoppas på lite sol och att det inte ska vara kallt ute.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback