>

Sickness is a curse on me!

Känns verkligen som att jag blir sjukare och sjukare för varje dag som går. Man får ju hoppas på att det inte är så. :)
Idag så har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid 6 tiden och satte mig framför barnprogrammen på TV. Önskar att jag var liten igen ibland! Sen så städade jag mitt rum och satte mig ner framför TV:n igen, fast den här gången tittade jag på Gilmore Girls. Det är dåligt att Anatomy inte kommer på helgerna. :( Måste kanske köpa boxarna... Aja... Det är jättefint väder ute, och det har det varit sen torsdag tror jag... Och jag får inte gå ut för jag är sjuk, och sen när jag blir frisk, blir det säker molnigt igen... Inte så kul...
Men nu ska jag kolla runt lite på datorn.

Ciao!

P.S Det förflutna är borta, framtiden existerar inte, det är bara nuet som är verkligt och det varar bara i en mikrosekund. Du kan göra vad som helst på en mikrosekund.
Från Bara J av Colin Frizzell.
Det stämmer, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback