>

Sisterhood of the traveling pants 2

God morgon alla!
Kul att fler läsare har hittat till min blogg :)
Alltid kul. Nu tänkte jag i alla fall skriva om en film jag såg i lördags. Den heter Systrar I Jeans - Andra sommaren.
Några av er kanske sett första filmen, Systrar i Jeans? Jag tycker i alla fall att den är bra. Inte världens bästa men sevärd. Och den får en att längta till sommaren. Handlar i alla fall om Tibby, Carmen, Lena och Bridget. Carmen hade längtat efter sina bästisar och sen visar det sig att alla har sina egna planer. Bridget ska åka till Turkiet, och Tibby måste göra om sitt film manus. Lena ska på krokikurs, så Carmen bestämmer sig för att åka på teaterläger i Vermont.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback