>

What is it with some people?

Det är en sak jag inte förstår mig på egentligen... Hur kan det vara kul att hålla på att jaga kändisar och försöka smygfota dem hela tiden? Alltså man kan fota om man typ har pratat med dem eller så, tycker jag, men varför ska man " stalka " kändisar och fota utan att dem ser? För att få ett pinsamt foto på dem eller för att man inte vågar gå fram och säga hej till dem? Jag skulle inte våga gå fram och prata med en kändis, men jag orkar ändå inte smygfota dem. Och, jo på konserter fotar man ju såklart, men det är ju inte direkt att smygfota... Men jag förstår inte hur man orkar vara till exempel papparazzi ( stavning? ). Visst man tjänar jätte mycket pengar, men ändå. Jag skulle aldrig orka typ stå utanför någons hur eller något bara för att få några bilder. Fast såklart vissa kanske tycker att det är kul, men jag förstår mig inte bara på sånt! Jag skulle till exempel inte tycka det var så kul att bli förföljd av ett par fotografer hela tiden. Att inte få göra som man vill utan att någon fotar och säger en massa saker om en som inte är sant. Och bara för att vissa blir avundsjuka på någon. Inte bara kändis nu, utan vem som helst, så ska dem direkt snacka skit om en. Det är ju inte heller så kul. Bara för att man är känd, eller ser bra ut eller något, så ska andra direkt hålla på och säga en massa saker om en? Som till exempel om man ser bra ut, så är det ju inte ens eget fel, utan det är så man är född. Och om man opererat sig lite, who cares. Det är ju en själv som bestämmer om man vill fixa till sig eller inte, det är inte andras problem. Så jag tycker att det är lite onödigt med en massa smygfotare och så. Och visst blir jag avundsjuk ibland på kändisar och så, men jag börjar inte snacka skit om dem bara för det!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback