>

Music in my heart

Carter Burwell - Bellas Lullaby
 

River flows in you - Yiruma
 


God morgon alla!
Sitter här och har varit klar i ungefär en kvart. Visst fixar jag mig snabbt ;) På en halvtimme ungefär, fast jag brukar alltid välja kläder dagen före, så det inte blir lika stressigt, för jag har jättesvårt att välja kläder. Haha.
Men i alla fall så slutar vi tre idag. Inte så kul! Men jag har i alla fall håltimme i två timmar så då får jag väl komma hem och hitta på något. Kanske se en film? Twilight kanske? xD
Nu ska jag fortsätta göra något och sedan sticka till skolan.
Ses!

P.S Första låten är från Twilight och den andra är den riktiga versionen av Bella's lullaby tror jag xD

Kommentarer
Namn: Caroline

svar: okej, jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)

händer i helgen då? :D

2009-08-28 @ 17:29:27
Bloggadress/hemsida: http://carolinekero.blogg.se/
Namn: laura

fin blogg:)

2009-08-28 @ 20:21:15
Bloggadress/hemsida: http://laurakettle.blogg.se/
Namn: Caroline

svar: okej, imorgon blir det kanske stan och på söndag vet jag inte vad jag ska göra :)

haft en bra dag då? :D

2009-08-28 @ 21:09:56
Bloggadress/hemsida: http://carolinekero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback