>

Regn, regn, regn... REGNDANS!

Tjenixen alla!
Idag så trodde jag vi skulle sluta vid typ tre, men jag hade tittat fel och vi slutade typ innan två. Asskönt även om det bara är en timme eller så. Det är inte bara en timme när det gäller skolan. I alla fall så var det skönt och när jag kom hem var jag very, very hungry eftersom skolan har alltid jätteäcklig mat.
Jag lyssnar i alla fall på musik och just nu är det Britney Spears. Brukar inte gilla henne, men den här låten är sjukt bra.
Nu ska jag i alla fall hitta på något att göra.
xoxo



Britney Spears - Out from under



P.S Idag regnade det ju och var ganska molnigt, vilket jag tycker är bra, för det här är min typ av väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback