>

Skola idag då :(

God morgon!
Kunde inte sova, eftersom att att jag har jätteont i magen, ( och måste ändå till skolan ), så jag vaknade halv fem, och nu är jag nästan klar, så resten av tiden får jag väl sitta framför TV:n eller något. Jaja, sånt är livet!
Idag börjar ju skolan som sagt, och det kommer inte bli kul med alla läxor. Aja, har väl inte så mycket mer att skriva!
Kommer kanske en outfit bild senare idag!
Kram!



P.S Igår gjorde jag en toscakaka, och den blev supergod! Mums, lägger in en bild senare, kanske!

Kommentarer
Namn: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

tack :-D <3

2009-08-20 @ 07:55:08
Bloggadress/hemsida: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback