>

Fullt upp!

Hej hej alla!
Idag var det skola som vanligt, men skoldagen var väldigt kort, så det var skönt. På bilden fick jag MVG sammanlagt, och det är kul, för jag älskar att rita! Skulle blivit irriterad om jag bara fått VG, vilket säger mig att jag har väldigt höga krav på mig själv skulle jag tro. Men det är sån jag är. Om jag inte är bra på något så blir jag väldigt lätt irriterad och då går det ännu sämre, och jag blir på väldigt dåligt humör. Då ska inga människor vara i närheten av mig! Risk för fara!
Sen har jag tittat lite på Grey's Anatomy när jag kom hem och snart ska jag på promenad med mamma för att få bort extrafett. Sen ska vi hämta min mobil som kommit från lagning. Äntligen!
Sen är det bara två vanliga skoldagar, för nästa vecka är det temadagar och sen avslutning. Yes!

Kom ihåg frågestunden två inlägg ner! Snälla ställ frågor!

P.S Just nu är det ju lite soligt, så det kanske inte blir regn imorgon? HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback