>

Jag har dålig kondis?

Hej hej alla!
Jag har jätteont i fötterna, för vi skulle typ gå något med 10 km, när vi gick hem från ett ställe. Jag, Sara och Jenny spelade kubb med Karina, Gabbi och Sofia, och dem vann båda gångerna >:(
Hehe, men vi vann nästan andra gången! Men i alla fall så har jag fått extra motion idag, och det är bra, enligt mig :)
Det blev inga bilder idag, för jag orkade inte ta med mig min precious kamera. Och imorgon ska jag till skansen eftersom att jag inte ville bada, haha. Så imorgon får jag sovmorgon om jag vill ha, och vill jag det? Vi får väl se! Men jag tycker faktiskt ni ska börja kommentera mer :)
Det var allt från mig för idag... Kanske. Ska jag ta med kameran imorgon så att ni får bilder till bloggen?

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback