>

No more school!

Hej hej alla!
Idag var det sista skoldagen med lektioner, och det känns jätteskönt. Men det känns inte som sommar just nu p g a vädret. Men i alla fall. Iag gjorde jag biologiprov och fick MVG. Ett fel bara. Vem är det som har en hjärna?
Nej, nu lät jag egoistisk. Stryk det!
Sen gjorde jag klart min klänning på syslöjden, och den blev jättefin, men lite förstor kanske. Ska nog ha den på skolavslutningen, även om den är svart.
Det var väl att från mig för idag!

Kom ihåg Veckans blogg och frågestunden längre ner i bloggen!


Kommentarer
Namn: Joanna

Fan vad snygg! :O

2009-06-05 @ 15:35:58
Bloggadress/hemsida: http://jolicious.blogg.se/
Namn: Erika

sv: hihi okej :)

2009-06-05 @ 15:49:22
Bloggadress/hemsida: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback