>

Now you can say it's summer!

Idag var det underbart väder, eller hur? Varmt och soligt, och inte ett enda moln i sikte. Perfekt väder! Snart kanske vattnet är tillräckligt varmt för att jag ska våga mig ut för ett första dopp, inte sant? Någon av er läsare som redan tagit första doppet? Idag hade jag syslöjd, men blev tyvärr inte klar med klänningen, och skulle dit vid 4, men när jag kom dit sa läraren att jag skulle komma på torsdag istället. Lite irriterande var det! Just nu lyssnar jag på musik, Kings of Leon - Use Somebody. En väldigt bra låt!
Har ni några favoriter? Skriv gärna dem till mig, för jag ÄLSKAR musik! Som jag kanske sagt tusen gånger!

Kram!



Bjuder på en bild på mig jag tog ganska nyligen!

Kommentarer
Namn: J

Den låten är UNDERBAR!!! Och jajemensan jag har tagit första doppet, och då menar jagg dopp och inte ligga i och plaska flera timmar ;D

2009-06-01 @ 20:06:18
Bloggadress/hemsida: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback