>

Regn, regn, regn!

Hur kommer det sig att när jag blir frisk, så blir det regn nästan direkt? Det är faktiskt alltid så. Alltid när jag varit sjuk är det hur fint väder som helst, men direkt när jag blir frisk, adjö sol, hel regn! Lite irriterande.
Hoppas det inte är så den 12:e juni, då det är skolavslutning. När har ni avslutning och vilken klass slutar ni?
Själv är det bort från sjuan som gäller.
Just nu lyssnar jag på musik, och det är Creed - One last breath, som gäller just nu. Hur bra som helst. Fast för mig är ju nästan all musik bra!

Ha det bra tills vi ses igen och glöm inte veckans blogg längre ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback