>

Skansen

Hej hej alla!
Idag var jag i skansen med dem som inte ville bada idag. Jag var med Sara och Hanna. Ångrar att jag inte tog med min kamera, men den fick inte plats i väskan. Det fanns jättegulliga små apor och andra smådjur. Björnungarna var också jättegulliga. Och dem flesta andra djuren. Sara ska typ skicka bilder som hon tog med mobilen till mig. Det var inte så kul att det regnade. Men som tur ösregnade det inte, men det skulle varit ganska kul om det inte varit så kallt :)
Jag köpte B&J glass och popcorn, och det var very good. Sen hade jag med mig pastasallad som lunch. Men nu ska jag göra något vid datorn.

Hejdå!


Kommentarer
Namn: Miss Dramaqueen

charmig groda^^

2009-06-10 @ 15:23:34
Bloggadress/hemsida: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback