>

Ugly weather!

Hej hej alla!
Hur mår ni då? Själv är det lite tråkigt eftersom att det är så fult väder ute! Fast lite blå himmel ser man. Just nu lyssnar jag på Anna Nalicks underbara låtar. Helt underbara!
Idag ska mamma köpa mat från Sibyllas till mig. Gott, även om jag vill gå ner i vikt, kan jag inte stå emot ett sånt erbjudande som hamburgare. Är det bara jag som är så lätt påverkad av allt onyttigt? Hoppas inte i alla fall.
Idag har jag städat, men har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen. Ni då? Vad ska ni hitta på?
Juste, idag är det ju Svergies Nationaldag. Någon som firar på något sätt? Själv för mig är det bara som en vanlig dag. Inget speciellt med det. Vi får se om det blir fler inlägg!
Kram!

P.S Glöm inte bort Veckans blogg och frågestunden! Kom igen. Frågestunden gäller till imorgon, och då ska jag ha minst 10 frågor till och Veckans blogg är till på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback