>

Svar på frågestunden :)

Vad har du för kamera?
Svar: En Nikon D60 som jag älskar!
Spenderar du mycket tid vid photoshop?
Svar: Tyvärr så har jag inte photoshop, men önskar att jag hade. Kanske skaffar nån gång!
Ditt bästa foto tips ?:)
Svar: Jag vet inte riktigt, men du kan alltid pröva olika vinklar på samma föremål så kan du på det sättet hitta en bra bild, och fota saker som kanske inte ser så bra ut. Kan se bra ut på foto!
Varför ville du börja blogga?
 Svar: För att jag älskar att skriva, och sen är det alltid roligt att få både bra och dålig kritik på bilder jag gör :)
Varför började du blogga?
Svar: Samma anledning som ovanför :)
Beskriv dig själv med 3 ord :-)
Svar: Oj, det var svårt... Känns som att jag kommer skryta nu men ja... Jag kommer tyvärr inte på något :)
När fyller du år?
Svar: 9 november.
Vad heter du i mellannamn?
 Svar: Cecilia
Har du pea?
Svar: Nej, men har haft.
Vad kostade din kamera?
Svar: Ungefär 5000 kr, med alla tillbehör.
Vad fick dig och blogga?
Svar: Står högre upp :)
Tror du att du kommer fortsätta om 2 år:)?
Svar: Säkert, skulle nog tro det :)
Hur länge har du bloggat?
Svar: Ungefär två år, om man inte räknar med bloggpauser :)
Vad är det bästa/sämsta du vet? :)
Svar: Det bästa just nu är att fota och det sämsta är att jag är trött hela tiden. Men fråga om en vecka och det har säkert ändrats :)
Vilken är din favorit blogg?
Svar: Hmm... thetwilights.blogg.se är en av mina favoritbloggar, men fler kommer jag inte på just nu :)
Vad ska du göra på sommarlovet?
 Svar: Jag vet inte :) Antagligen sola, bada och vara med kompisar :)
Ska du åka utomlands någonstans i år?
 Svar: Kanske, inget bestämt än.
Vad heter du och hur gammal är du?
 Svar: Jenna och jag är 13, men fyller 14 i november :)
Hur länge har du haft den här bloggen?
Svar: Sen mars i år :)
Vilka bloggar följer du?
Svar: Det är många twilight-bloggar och sen några andra :)

Tack för alla frågor och om jag glömt någon fråga, så säg till!

Kommentarer
Namn: Sara

Hur kan du göra alla bilderna på din blogg utan photoshop?

2009-06-08 @ 17:21:02
Bloggadress/hemsida: http://tingelingsan.blogg.se/
Namn: J

Tack för att du gillar min blogg!! :D



Jag såg din design och jag håller nu på att bestämma mig mellan några... Texten är skitsnygg, är ju densamma som din och man ser tyvärr inte å ä ö :S

2009-06-08 @ 17:41:56
Bloggadress/hemsida: http://thetwilights.blogg.se/
Namn: ellyyandersson

rösta gärna på mig som veckans blogg här:



tmp=2e3d2481b28459b98931887168a51b220fbc6382" rel="nofollow">http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/finalisterna-i-veckans-blogg.html?tmp=2e3d2481b28459b98931887168a51b220fbc6382

2009-06-08 @ 22:16:40
Bloggadress/hemsida: http://ellyyandersson.blogg.se/
Namn: Anonym

Hejsan! Följa varann via bloglovin? :)



Kram

2009-06-09 @ 13:09:03
Bloggadress/hemsida: http://suralkohol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback