>

Älskar korta skoldagar!

Äntligen är det vår! Kan man väl säga. Bara det nu inte börjar snöa en massa bara för att jag sa det. Idag fick jag äntligen ha på mig min skinnjacka. Har saknat det. Tänk att det var typ 3-4 månader sen jag hade på mig den! Men i alla fall första lektionen idag var matte och då jobbade man väl. Eller jobba och jobba.... Men men efter det var det bild och jag ritade en hand. Tråkigt... Sen så var det musik och jag spelade gitarr som vanligt.. Sen var det lunch och eftersom det var äcklig fisk åt jag flingor. Sen var det dags för english vilket var tråkigt som vanligt. Imorgon slipper jag det. Woho!
På idrotten hade vi ngn konstig lek :S Och ja, jag kan säga att det inte var roligt. Och sen slutade vi typ 10 min tidigare... Och nu ska jag mumsa i mig lite pizza.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback