>

Ben&Jerrys och Nickelback

Blev ett inlägg till woho! Gick till hk och köpte Ben&Jerrys Cookie dough. Supergod, men man blir lätt illamående. Vilken är din favorit? Det är den första jag smakat men ska nog försöka att smaka alla förutom vanilj för att det är som en vanlig glass. Eller? Men nu ska jag dyscha. Förresten, min hamster HoneyCream var bara såå gullig när hon var ute och sprang idag. Världens gulligaste lilla hamster. Och som tur bits hon inte som min förra hamster. Men jag tror Peanut ( min förra hamster ) hade någon sjukdom eller något som vi inte visste något om. Eller så var hon bara väldigt aggressiv av sig. Hoppas bara inte att det var mitt fel. Kanske skötte jag henne för dåligt. Men nu ska jag lägga in tre bra låtar med Nickelback.

Pussar och kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback