>

Caroline af Ugglas? Nej tack!

Kan ni fatta att Caroline af Ugglas kom tvåa?! Hennes låt var såå dålig! Hur kunde hon komma tvåa? Det är min fråga.
Kan bara inte fatta det.... Men tur att hon inte vann. Fast hon som vann tkr jag personligen inte heller var så duktig enligt mig. Fast svenska folket tyckte visst det ;) Haha.
Aja, ville bara skriva lite av min förvåning här, nu ska jag äta lite kanske sen lägga mig till sängs och kanske läsa ut fjärde Twilight boken, duktig som jag är.

Puss och kram!



P.S Och öh... Bara för det här vill jag inte att ni tror att jag typ hatar henne... Nej, bara hennes låt...

Kommentarer
Namn: Missextra

Hmm, jag tycket att låten var jätte bra!

2009-03-15 @ 16:05:09
Bloggadress/hemsida: http://carrosfashion.blogg.se/
Namn: Julia (:

äh, hon va bra tycker jag. Eller ah, jag gillar folk med egen stil (Y)



www.sjunger.blogg.se xd

2009-03-17 @ 16:11:17
Bloggadress/hemsida: http://sjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback