>

DAMP!

Alltså jag tänkte bara skriva lite här för skojs skull. Alltså jag hatar läxor. Har engelska och matte läxa till imorgon, tyska till på fredag och engelska till på torsdag och kommer säkert få ngt mer också. Alltså måste skolan ha läxor, eller måste skolan finnas! Usch! Just nu har jag jätte ont i ryggen och det är för att jag måste sitta still i skolan så länge. Just nu har jag damp på skolan. Allt är skolans fel just nu. DAMP DAMP DAMP! På skolan. Ich hasse die Schule. Eller hur man nu skriver. Okej nu måste jag väl ta itu med läxor.Och juste måste göra ett fysikprov som jag egentligen skulle gjort innan sportlovet, men men... Ngn gång måste den väl göras.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback