>

Det blir en svart väska!

Hej hej alla!
Nyss slutade Gossip Girl, men jag själv tycker One Tree Hill är bättre. ;) Det fanns jättemånga kommentarer när jag loggade in och det var ju såklart kul! Det blir nog en svart väska, eftersom att svart inte blir smutsig lika lätt. Men jag skulle egentligen behöva en vit eftersom jag annars har för det mesta bara svart. Eller egentligen skulle jag behöva en färgglad som röd, rosa, gul eller någon sån. Haha! Fortfarande ont i halsen, så jag skippade träningen idag. Men till skolan ska jag imorgon. Ligger ändå så långt efter i matte, så jag måste jobba hårt. Vet inte vad jag ska göra. Eller jo jag måste duscha och försöka göra något vettigt av min lugg. Klippte den men den blev lite konstig, så får försöka göra det bästa av det. För jag vill inte klippa mer för då kanske den blir för kort.

Puss och kram!

P.S Drack te idag och ska dricka snart igen, för det kanske hjälper mot ont i halsen lite. Har ni några tips om vad man kan göra för att få mindre ont i halsen? Själv kan jag inte äta halstabletter för dem får jag ont i halsen av...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback