>

Everyone just want's to win all the time

Hej alla!
Nu känns det verkligen som vår ute och snart kanske man kan åka och bada. Haha, skämtade bara, vattnet är ju fortfarande kallt. Och nu är det bara 3 skoldagar till påsklov typ, eller? Aja, idag var dagen sådär... Först hade vi mentorstid som var tråkigt som vanligt. Sen var det engelska och jag måste läsa Anne Frank till imorgon >:(
Och på no:n blev vi tvungna att skriva ngt... Sen på tyskan höll vi på att jobba i boken lite och sen ska vi ha typ test eller prov på maträtter. Sen så på lunchen åt jag nått. Och på svenskan höll vi på med liten och stor bokstav och på so läste vi om Afrika... Sen på idrott spelade jag basket, vilket var sådär... Och nu ska jag bara chilla framför datorn innan jag måste göra läxan.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback