>

Fem snabba nu ;)


1. Ungefär hur många bloggar följer du?
2. Hur ska en blogg vara för att man ska vilja besöka den varje dag? Ge gärna ett exempel på en sådan blogg!
3. Vilken bloggare har du som förebild?
4. Varför startade du en blogg?
5. Låt oss säga att inga bloggar fanns och inte du heller själv kunde blogga - vad skulle du då spendera "blogg-tiden" på?

1. Jag vet faktiskt inte... Minst fem i alla fall. Fast som nästan alla gör så hittar jag ju nya bloggar varje dag ;)
2. Alltså... För det första tycker jag att man INTE ska skriva sådant som kanske andra inte tycker är intressant. Som till exempel min blogg kan ju vara ganska tråkig med tanke på att jag bara skriver om mig själv. Så ja... Jag tycker t.ex. om bloggar med massor med bilder :) Och med dagens outfit och så... Det är intressant att läsa ;)
3. Alltså... Jag har ingen skulle jag tro... Skriver bara vad jag själv tycker så är det ;)
4. För att jag älskar att skriva faktiskt... Det är kul att skriva även fast kanske ingen läser ;)
5. Hmm.. Eftersom att jag egentligen på " blogg-tiden " måste göra läxor, så skulle jag nog göra det. Eller om jag hade en symaskin skulle jag sy egna kläder ;)

Hoppas det blev lite intressanta saker till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback