>

Godnatt, jag är en knäppis

Godnatt mina små bloggisar ;)
Nu ska jag typ om en kvart gå bort från datorn, för då får inte jag sitta mer :/ Fast jag känner mig ganska trött, men skulle vilja sitta längre bara för att jag inte orkar gå och lägga mig än, men jag måste väl dt sen antar jag :/
Nu ska jag bara checka några saker till sen stängs datorn och pzzzzzz....
Haha! Vad rolig man kan vara då, not! Men ni ska veta hur jag flummar på kvällarna, jag är helt wierdo, haha! Jag typ skuttar runt och allt möjligt, kul va? Hehe... Fast ingen har sett mig göra så, förutom familjen då xD
Och nu babblar jag bara eftersom att jag är trött och snart kommer jag bli övertrött, sen kan jag inte sova och sen kommr jag baravara sur och trött imorgon. Så ja, jag är en knäpp liten tjej ;)

Natti natti!


Kommentarer
Namn: Rebecca

fin blogg! :)

2009-03-07 @ 10:00:40
Bloggadress/hemsida: http://rebeccaan.blogg.se/
Namn: georgia

tack :)

2009-03-07 @ 17:34:39
Bloggadress/hemsida: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback