>

I still don't know which color!

Idag så började skolan med tråkig matte. Men som tur behövde vi inte jobba eftersom att vi skulle gå igenom några uppgifter vi inte hunnit med i fredags. Fast jag måste jobba igen lite för man måste vara klar med det som jag är på. Sen var det syslöjd och jag började sy på överdelen av den. Fast sen fattade inte jag riktigt hur jag skulle göra, så jag hann inte så mycket. Sen på lunchen var det äcklig fisk, så jag åt inget. Sen var lunchen lång och tråkig, och sen var det so, och där höll vi på med typ kartor. Sen på svenskan läste jag en bok jag börjat läsa på. Kommer inte ihåg namnet. Sen slutade vi och jag blev överlycklig eftersom att jag var jättehungrig. När jag kom hem åt jag nudlar. Gott. Och när mamma kommer hem ska hon och jag aktivera mitt bankkort och köpa en ny väska. Me alltså, även fast jag fick jättemånga fina svar på väskfrågan, så vet jag FORTFARANDE inte om jag ska ta svart eller vit... Livets stora problem för mig just nu...

Puss och kram!

 Igår målade jag naglarna röda, eller så var det i lördags ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback