>

Inne & Ute

                                                                  



1. Vårshopping - Vem älskar inte att köpa nya kläder?
2. Bort med vinterkläder - Nu slipper man alla tjocka jackor, halsdukar,
mössor och handskar. Hurra!
3. Sol och värme - Snart kommer solen och värmen tillbaka!



1. Slask - Nu när snön smälter blir det slaskigt och blött. Inte kul!
2. Dåliga hårdagar - Inte kul när man måste sätta upp håret bara för att håret inte blir som man vill.
3. Prov - Jag gillar verkligen inte prov i skolan. Speciellt inte om det går åt helvetet.

Kommentarer
Namn: emmy.

söt header! =)



sv: okej, jag har hört från många att den är jättebra! :D

KRAM!

2009-03-09 @ 15:49:49
Bloggadress/hemsida: http://eemmyodenland.blogg.se/
Namn: Emma

Sv: Tack! och detsamma :) Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-09 @ 15:59:10
Bloggadress/hemsida: http://emmamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback