>

Jag är ÖVERDRIVET rolig :D

Okej nu skriver jag igen! Kom på att tänka vad jag upprepade förra hösten typ varje dag. Ich habe eine Lieblingsfarbe ( stavning? ) och jag tyckte dt var jättekul. Det visar bara vilken dålig humor jag har. Eller hur liksom ofta det var ens kul ;) Men i alla fall huvudsaken är att JAG skrattar åt mina skämt, :O Är på dåliga skämt humör så ni vill inte prata med mig för då kanske jag bara börjar kläcka ur mig en massa dåliga skämt. Okej som jag alltid säger till min brorsa, vet inte varför.
En bagare och en smet. Vet att det ska vara två bagare, men nu fattar ni alltså min dåliga humor? Alltså jag är såå jätte rolig ;D Aja, vad ska man skriva nu då? Hmm... Vad kan inlägget ha för rubrik. Aja, det får jag tänka för mig själv eftersom ni inte direkt kan säga vad jag ska kalla mina rubriker? Japp japp... Jag vill ha ngn att berätta mina dåliga skämt till. Min brorsa blir bara irriterad och ofta jag orkar berätta dem till mami elr papi? Så om ni har mitt nr ska ni RINGA och säga att ni vill höra mina dåliga skämt :D Japp, det ska ni göra! Aja, nu ska jag sticka och köpa ben&jerrys!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÖVERDRIVET många !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback