>

Lunchinlägg

Tjenare mina små coolingar!
Idag kom jag hem på lunchen eftersom att det luktade fisk i matan, blä! Sen vet jag inte om det var det. Men men... Första lektionen var so och då höll vi på med ngt jag inte fattade ngnting av ;D Sen var det matte och vi gick igenom uppg. man hade haft i läxa, som inte jag hade gjort p g a huvudvärk ;) Sen var det tråkig no och då höll lärarn på med ngt där framme och sen fick vi skriva. Och nu ska jag göra ngt och sen gå till skolan då dt är dags för tyska. Sen efter det har jag svenska sen slutar jag. Woho! Haha... Man kan tro att jag menar slutar skolan... Om det ändå vore så ;)

Puss och kram tjola hoppsan sa! (?)

P.S Jag kanske har blivit lite galen, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback