>

Me lööve No :S * not *

Mitt liv är tråkigt som vanligt, inget speciellt att skriva här ;) Men skriver endå. Första lektionen var tråkmentor och sen var det engelska. Som vanligt sitter jag där utan att ngt som jag kan skriva här fastnar i huvudet O.o
Efter det var det no och tråkigt var det som vanligt. No är alltid tråkigt. Som S sa: No står för No som i engelska. Fattar ni? ;D
Aja, sen var det tyska och vi ska kunna säga hur man kommer ngn stans på tyska. ( Nähä )
Sen efter det var det lunch. Aja, vad ska man säga om det då? Servera bättre mat ;) I alla fall varm mat. Men i alla fall sen på svenskan och so:n tittade vi på en religonsfilm som vi typ ska se nästa lektion också. Då slipper man i alla fall jobba :D
Sen efter det var det idrott och jag kunde inte va med eftersom jag glömt idrottskläder och hade ont i ryggen. Alltså jag vet inte ens hur jag fått ont i ryggen, helt plötsligt bara. Aja, senare ikväll ska jag tigga ngn i familjen efter massage ;)

xoxo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback