>

Morgon inlägg här kommer det!

Morgon inlägg blir det här! Alla i det här huset sover förutom jag, för jag är den ända som ska till skolan. Hehe... Har just fixat håret och sminkat mig osv. Och nu äter jag frukost hier. Idag har jag tyska läxförhör, men jag vet inte varför men jag får inte bara in glosorna i hjärnan på mig. Så det kommer säker gå jättedåligt, men hoppas inte. Sen hade vi matteläxa fick jag veta av Sofia, men jag fick huvudvärks attack på kvällen så jag kunde inte göra den. Såå... Sen kanske jag måste göra fysikprov idag. Haha och jag suger på fysik!

Puss och kram!

Bjuder på en liten fin bild till er xD



P.S Mina ögon är inte gröna utan blåa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback