>

Ny header blev det också

En ny header fixade jag också. Kanske inte lika snygg som den förra, men hvudusaken är att jag är nöjd ;)
Idag i skolan hände inte så mkt. Skolmaten var äcklig som vanligt, men som tur har dem fil och flingor nu för dem som vill. Även fast jag inte tkr om det heller så är det bättre än inget. Sen hade vi också DISA möte. ( Ett möte för att få " positiva " tankar ). Och som vanligt fick vi kakor och frukt, fast jag ville inte ha ngt, för jag är inte förtjust i frukt och vill inte bli tjockare än jag är genom att äta kakor. Kanske är jag för utseende fixerad, men jag hoppas på att bli smal till sommaren :)
Och imorgon är det tjejmiddag. Och såklart då får man svulla lite. Och på lördag kan jag berätta lite om det, men några bilder blir det nog inte, tyvärr!
Aja, nu ska jag nog plugga för jag ska göra fysikprov imorgon och sen har jag tyska läxförhör imorgon.

Puss och kram!



 Originalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback