>

Pastasallad is gott ;)

Tjoo alla!
Idag var väl dagen som alla andra skoldagar. Tråkig. Först hade vi mentor och då gör man egentligen inget :S Sen så var det engelska. Vi jobbade i WB typ... Sen var det NO och då skulle vi hålla på med björnbär och något sånt. Sen på tyskan läste vi några dialoger... Sen på lunchen gick jag hem och sen var det svenska. Kommer inte ihåg vad vi gjorde. Sen på So:n var det ett förhör jag ine visste ngt om eftersom jag gick hem igår. Men det var endå ganska lätt... Efter det var det idrott och då var det cheerleding ( stavning tack )... Aja, man kan väl säga att jag sög.
Sen när jag kom hem åt jag lite pastasallad. Och nu ska jag lyssna lite på musik sen träna.

Puss och kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback