>

SOL SOL SOL!

Jag VET att ni skulle få bilder på mina nya kläder, men asså jag orkar bara inte lägga in mina bilder på datorn, så ni får ursäkta mig. Så... Vad hittade jag på fr kul den här lördagen. Ja, inget roligt hände precis, men jag var på prommis med mami och papi och sen hälsade vi på hos mormor. Så ja, det var min lördag. Nej vänta lite måste hämta Ben&Jerrys...

TILLBAKA! Woho! Så imorgon vad ska jag göra då då? Jo jag ska på badminton sen ska jag se om ngn vill vara med mig då. Så? VILL NGN? xD Aja, ska kanske fråga ngn imorgon, om ngn har TID! Haha, nä men jag orkar inte sitta hemma hela dagen imorgon. + att man inte har läxor att tänka på så man kan vara ute hur länge man vill. Aja, nu ska jag chilla med min musik och ben&jerrys!

xoxo!



P.S Fråga inte vart rubriken kom ifrån TACK! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback