>

Tjeenare igen!

Hej igen :D
Vad gör ni alla just nu då? Själv sitter jag här i mörker så det är lite svårt att skriva. Men men... Lite kan man väl offra för miljön xD
Ja, du... Jag vill skriva ngt, men kmr inte på vad... Det är några där ute som inte släckt. FY på er! Nä haha skämtade bara xD Visst kan man vara lite überrolig ibland? Ja, det kanske man kan...  Nu ska jag läsa lite bloggar och skriva på dt här inlägget när jag kmr på ngt att skriva... Jaa... Skulle vara kul att vara ute med en massa kompisar, för dt är tråkigt att sitta framför datorn. Men asså orkar inte heller gå och sova, för jag är inte trött. Och ingen är social heller >:( SKÄRP ER!
Juste idag fick jag min månadspeng. Bara 120 kr, men dt är för att mina telefonräkningar var 381 kr. Inte så roligt. Men till sommaren försvinner mitt äckel telenor abonemang som jag inte använder ;D
Åh, längtar till sommaren<'3 För då kommer bästis hit och jag ska typ utomlands. Sen blir man brun så fin. Kanske ska färga håret också. Tkr ni jag ska behålla min bruna eller färga till min normala blond?

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback