>

Tjejmiddag, presenter och tråkiga läxor

Idag började skolan med matte. Och jag hade gjort läxan. Vad duktig jag är då. Sen efter det var det bild och jag tkr mina bilder jag gjorde blev ganska snygga faktiskt. Den första bilden var en när man skulle rita av saker och göra deras skuggninar osv... Den andra skulle man rita av ljus och skugga dem också. Nästa gång ska man typ göra ett fotorepotage. Om man är klar det vill säga. Efter det var det musik och jag spelade gitarr. Sen var det lunch och jag tog ngn kycklinggryta sak. Efter det var det engelska och då höll vi på med något bara. Eller jag skrev ett papper sen ritade jag i typ 30 min. Sen ar det idrott och då hade några av oss massage, fast jag bara satt där för jag orkade inte göra ngt riktigt. Sen kom jag hem och åt och sen läste jag lite Gossip Girl. Förresten, ni vet ju min tjejmiddag på fredag? Nu har jag kommit på vad jag ska köpa, skriver det sen på lördag typ... Om jag orkar, haha! Aja, nu ska jag lyssna på music och chilla och sen göra läxor.

Pussar och kramar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback