>

Onödiga kvällsinlägg där man skriver konstiga saker

Blir ett till kvällsinlägg innan jag ska duscha och sen kanske ta ut HoneyC lite. Aja, imorgon är det skönt att det äntligen är fredag igen. Veckorna går väldigt snabbt. I början av veckan tänker man typ alltid. ( Eller i alla fall jag ) Usch, ännu en vecka innan det är helg igen. Men sen innan man hinner tänka mer så är det fredag igen. Imorgon ska jag som sagt på tjejmiddag halv 7 så jag kommer nog inte skriva blogg imorgon. Tror jag. För när jag kommer hem imorgon så ska jag nog plugga inför fysikprovet. Skulle egentligen gjort det innan sportlovet, men då var jag sjuk, så det får bli nästa vecka istället. Men jag kan ändå det mesta fortfarande, men bara för att vara säker på att man får MVG så... Idag hade vi förresten fysik läxförhör och jag hade glömt göra läxan, så det gick inte så bra. Men kommer i alla fall få minst ett rätt. Vad bra man kan vara då. Men även dem bästa glömmer läxan ibland ;)
Haha, på kvällarna är jag lite konstig så bry er inte om något jag skriver på kvällarna. Ja, men whatever...
Alltså jag tycker frukostar kan vara tråkiga. Man äter alltid antingen mackor eller något. Man kan börja laga mat till frukost också kanske... Hmm... Undra om man skulle orka typ göra nudlar eller något sånt på morgonen. Aja, det blir väl det jag får tänka ut under natten, haha! ;)
Alltså jag fattar egentligen inte ens vad jag själv skriver, jag bara skriver på, så det här kanske blir ett låångt onödigt inlägg. Det blir väl kul för er att läsa antar jag, men aja, kommer egentligen inte på något mer att skriva, men skriver på ändå. Osmart som jag är. Imorgon blir det svenska prov igen. Fick som sagt alla rätt på den här. Det blir tredje svenska provet på 1 ½ vecka. Och jag kommer tjäna 300 kr på det. Det är smart att man får pengar för varje VG och MVG. Japp, så jag kommer få 300 kr extra den här månaden. Jag känner mig glad för det ;)
Juste, på dem där DISA mötena, ( som jag kan säga är tråkiga ) pratar man typ om känslor hela tiden och det är ganska irriterande. Nu måste man typ skriva ett protokoll eller något varje dag om hur dagen varit. Hur tråkigt kan det inte bli egentligen? Alltså, ofta man typ orkar skriva att man mår skit och sen måste förklara varför? Ursäkta att jag kanske låter sur eller så, men det är så jävla irriterande. Fast det är bra att man får typ 20 min kortade NO. Så det är väl det ända bra med mötena. Japp, det blir ett långt inlägg det här. Det längsta i Jennas blogg historia. Alltså, om någon egentligen är olycklig kanske dem inte vill prata om det. Jag vet, eftersom att jag själv varit med om det ;)
Jag berättade inte till någon förrens typ efter några år, så visst vissa kanske berättar, men dem flesta säger egentligen inget. I alla fall av vad jag vet. Och om man berättar för någon är det väl för sina föräldrar eller kanske någon kompis. Inte för typ lärare eller främlingar? Wierd. Åsikter om det här har man väl. Nu ska jag hoppa från det här ämnet till ett annat. På torsdag nästa vecka ska vi ha någon slags friluftssak och det kommer bli sååå tråkigt. Vi hade det i min förra skola typ varje vecka, och nu ska man ut och frysa i typ skogen eller vart man nu ska? USCH! Alltså varför ska dem ha sånt här egentligen? Varför kan vi bara inte få vara inne i värmen och ha tråkiga lektioner istället för att stå ute och frysa ihjäl sig? Alltså, jag har inte ens några vinterskor. Eller jo, men dem blir ju blöta direkt så dem hjälper inte speciellt mkt. Sen sa dem att man måste ha mössa. Aldrig, jag ser ut som ett klot då i ansiktet. Usch, inte kul. Aja, det blev ett väldigt långt inlägg och nu ska jag nog sluta innan jag hasplar ur mig något som jag inte vill att någon ska få veta!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback