>

Quiz time!

Lovar du att vara ärlig? Yes mam!

Du heter:
Jenna

Smeknamn:
Penna >:(

Låt som när du är ledsen sörjer till?:
Hmm... Ingen just nu. Orkar inte hålla på och deppa! Nu vill jag vara glad :D

Beroende av:
MKT!

Vad tror folk om dig?:
Öhm... Fråga folket :D

Stämmer det?:
Öh.... ↑

Vad får du oftast komplimanger för?:
Ehm... Inte vet jag...

Vad säger du för att imponera på någon?: Me ofc!

Hur imponerar man på dig?:
Be yourself. Och så MÅSTE du vara rolig ;) Men på ditt eget sätt :O

Brukar du skratta för dig själv?:
Öhm... JA! :D

Vad
står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja det kan vi! :D men inte den här helgen :S

Var bor du?:
Utanför Sthlm

Trivs du där?:
För det mesta ;)

Äger du några converse:
Yes yes yes! 1 par rosa ;)

Sprit, cider, vin eller öl:
Cider ( No alkohol! )

Brukar du bli för full:
Never ever!

Är du allergisk mot något:
Lite mot fisk och äggish! Och halm :O

Hur svarar du i mobilen:
Tjola hoppsan spökhuset här! Nä, skämtade men typ hej eller hallå ;)

Antal timmar sömn inatt: Hmm... 7 tror jag...

Brukar du komma i tid:
Japp...

När mår du bra:
Hmm... Mkt orkar inte skriva ngt ;)

När blev du fotad senast: Yesterday, by me ;D

Hur känner du dig nu:
Trött och pigg :S

Vanligaste färg på dina kläder:
Black :O

Vad tycker du om fötter:
Wierdo fråga. Men nej...

Vad saknar du:
Min b-vän Johanna och lite annat...

Hade du en bra kväll igår:
Öh... Typ

Rakar du benen?: Nej, men borde börja :S

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Typ 10, 11 eller 12

Är du blyg?:
Ja, men inte om jag känt personen jätte länge. Annars får ni inte många svar från lilla blyga mig ;)

Sysslar du med någon idrott: Badminton...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ehm... ja dt tror jag ibland :$

Har du spytt offentligt:
A xD

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Öhm... Inte vet jag :S Får väl se om jag bli en kille för en dag ngn nång xD

Är du nöjd med ditt liv:
Njaa...

Är du bortskämd: Lite...

Vad gör du i morgon:
Hmm... Ska försöka få ngn att göra ngt med mig ;)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Jag har nog ingen sry ;)

Vad längtar du till?: SOMMARLOV!<'33 Och tills jag går ut skolan ;D

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Hmm... Jag har inte känt dem jag brukar vara med så länge...

Vad använder du för shampoo?:
Different!

Hur gammal är du:
13 ( Fyller 14 i november xD )

Tycker du om någon just nu:
Japp ;)

Gröna eller röda äppeln:
Kan inte äta äpplen p g a tandställning...

Gillar du golf:
Det KAN vara roligt...

Vilken tid gick du upp idag:
Typ 7...

Har du sovit i din egna säng inatt:
Yes!

Har du strumpor på dig nu:
Japp Vita med ost på :O

Är det okej att gråta:
Ja, men jag HATAR att gråta när andra ser på :S

När grät du senast:
Hmm... För några månader sen skulle jag tro...

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Åkta utomlands och köpa lite nya kläder. Och ett hus to me and my family med en pool :D

Bär du glasögon eller linser:
Linser yes!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nope... Fast det kan vara snygga, men no it's not important...

Har du piercing:
Bara öronen...

Vill du gifta dig:
Nej!

Vill du ha barn:
Nej!

Solar du ofta:
On the summer yes!

Är du bra på att laga mat:
Sådär ;)

Är du flygrädd:
Nej, flyga är kuul! Brum! :S

Hur vig är du:
Not vig at all!

Är du musikalisk?:
Ganska...

Vad dricker du helst när du är törstig:
Hmm..

Vilken är din favoritglass:
Ben&Jerrys<'3

Tror du på ett liv efter döden
: Nej, alla ligger i sina gravar och ruttnar...

Tycker du om sushi:
NEVER! Inte för att jag smakat :$

Vad äter du helst när du ser på film:
Hmm.. Godis, glass eller chips :O Typ...

Har du tandläkarskräck:
Nope, not at all...

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll is the best!

Vilken ögonfärg har du:
Ganska ljusblåa, men ibland blir dem blågröna :S

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Japp, men nu har jag kommit övet det... Säger vi som...

Biter du på naglarna:
Ja, men måste sluta.

Röker du:
Nope, kan aldrig göra dt om jag ens ville ;)

Hur ofta tränar/motionerar du:
Varje dag eller varannan dag...

Senaste låt du hörde:
One last breath - Creed


Kommentarer
Namn: Lisa

converse är bäst :)

2009-03-28 @ 15:27:22
Bloggadress/hemsida: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback