>

Valfritt, glass och tråkiga lektioner

Idag var första lektionen mentorstid och det kan jag säga er är HUR tråkigt som helst! Usch. Sen efter det var det engelska och vi höll på med några papper och texter ur boken typ... Sen var det NO och vi fick göra olika blandningar och så. Sen var det tyska och vi gick igenom en sak vi typ har till läxa till på fredag. Sen var det lunch och det var fisk så jag åt fil och flingor istället :P
Fast egentligen tycker jag inte om det men men... Sen var det svenska och vi hade rättstavningsprov. Enkelt och jag tror jag kommer få alla rätt. Sen efter det hade vi SO och tråkig religon igen. Sen var det idrott och då var det valfritt. Och man hade inget att göra så man bara studsade en boll hela tiden xD
Men nu ska jag äta resten av Ben&Jerrys och lyssna på musik.

Pussar och kramar!


Kommentarer
Namn: Liene

sv: tack:)

älskar B&J!

2009-03-10 @ 16:36:32
Bloggadress/hemsida: http://lienes.blogg.se/
Namn: hanna

Otroligt fin blogg :) Love your header

2009-03-11 @ 13:41:24
Bloggadress/hemsida: http://mylifeashanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback