>

When you are with someone you don't like, it can have bad endings, or good

God morgon alla!
Jag har ju sovmorgon idag, men skulle duscha och mitt hår torkar så sakta så jag fick vakna en timme tidigare. Inte så kul, men ibland ett måste ;) Usch! Nu på onsdag har jag tandläkare och jag hoppas jag snart får ta bort min tandställning så att jag slipper den. Den skaver i munnen ibland och det är ju inte direkt kul...
Men men... Nästa vecka är det ju också påsklov. Skönt med en skolfri vecka. Men ännu mer längtar jag till sommarlovet. Yes! Och idag ska jag fortsätta sy på min klänning på syslöjden. Men jag kom på en sak nyss. Jag kan ju inte direkt ha den på skolavslutningen för den är svart och tänk om det är jätte varmt, då är ju svart inte så bra ;) Så jag får använda den vid andra tillfällen kanske. + att svart passar inte till en skolavslutning. Idag slutar jag 14.45,och då måste jag antagligen jobba med matten eftersom jag ligger efter, och göra något åt min hals. Det gör ännu ondare nu än det gjorde igår. Hoppas jag inte blir sjuk som min brorsa var för några dagar sen... Orkar inte bli sjuk just nu. Har ni hört att det till nästa helg kan bli upp til + 15 här vid Stockholm? Tänk om man kan ha så tur. Och idag ska det bli något vid +6. Just nu är det ju ganska molnigt och så, men jag tror dem försvinner närmast tolvtiden. Då ska solen komma fram och man ska få njuta av den härliga våren. Som när jag bodde vid Umeå, så " fanns " typ ingen vår där. Det var till och med en gång SNÖ på skolavslutningen! Fatta, alltså snö! Usch! Tur att man flytta därifrån. Men min bvän Johanna saknar jag sjukt mycket!

Puss och kram!


Kommentarer
Namn: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-30 @ 10:25:39
Bloggadress/hemsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Namn: A -*

Vad brukar du dagdrömma om?

2009-03-30 @ 12:16:41
Bloggadress/hemsida: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback