>

Clothing and more...

Jag älskar ju kläder, smycken osv, så jag tänkte fråga lite frågor... Om era klädstilar, osv...
Hur beskriver du din klädstil?
Om du får välja vilken klädstil du vill, vilken skulle du välja?
Vad ska du ha på dig på skolavslutningen?
Tycker du om kläder eller accessoarer mer?
Använder du smycken?
Vilket är ditt favoritplagg?
Vad kommer du klä dig i sommar?
Bryr du dig om att " passa in " med dina kläder?
Om någon inte har dem " rätta " kläderna, bryr du dig?



Ska bli jättekul att höra era svar! :)
Ni får gärna ställa era egna frågor till mig, så ska jag försöka svara på dem.

Kommentarer
Namn: Johanna ♥

sv; så lite så :)





FRÅGESTUND I MIN BLOGG, PASSA PÅ OCH FRÅGA VAD DU VILL :D

2009-05-06 @ 20:00:26
Bloggadress/hemsida: http://favouritechild.blogg.se/
Namn: melissa

Hur beskriver du din klädstil?

Egen stil, avslappnad.



Om du får välja vilken klädstil du vill, vilken skulle du välja? Min egen såklart!



Vad ska du ha på dig på skolavslutningen?

Ingen aning.



Tycker du om kläder eller accessoarer mer?

Kläder, men accessoarer är viktiga.



Använder du smycken?

Ja.



Vilket är ditt favoritplagg?

Två randiga tröjor, mina jeansshorts.



Vad kommer du klä dig i sommar?

Stora tskirtar, smycken, shorts.



Bryr du dig om att " passa in " med dina kläder?

Nej, jag skitet totalt i vad alla tycker.



Om någon inte har dem " rätta " kläderna, bryr du dig? Mina kläder är rätt för mig.

2009-05-06 @ 20:04:10
Bloggadress/hemsida: http://melissablogg.blogg.se/
Namn: Vilja

Svar: THANKS! :)

2009-05-06 @ 20:08:49
Bloggadress/hemsida: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback