>

Everything is so clear now, as if everything fell into place...

Nu vet jag varför jag hade så många besökare igår! Jag har blivit vald till veckans blogg på TheTwilights, vilket är väldigt kul :)
Så, idag var det ju skola igen, hände inte så mycket, eftersom att vi hade DISA så slapp vi svenskan. Jag tog med mig kameran till skolan, för jag skulle ha en sak som betydde mycket för mig, så jag tog min älskade kamera. ÄLSKAR att fotografera, men det kanske ni märkt :)
Och på torsdag och fredag är det ju ledigt, så det är skönt. Men idag måste jag plugga till matteprov på onsdag. Bråk och procent. Någon som har bra tips på hur man kan komma ihåg allt lättare? :)
Nu kommer det lite bilder, sen så vet jag inte vad jag ska göra!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback