>

Finally my loving Nikon D60 is mine

Okej, det här kommer INTE bara vara en Twilight blogg som jag skrev tidigare. Idag var jag i skolan fram till lunch, inte så mycket hände. Sen var jag hos tandläkaren och dem bytte ståltråden ( eller vad det är ) i tandställningen, så nu gör det jätteont. Inte kul. Men som tur var att ungefär en halvtimme efter att jag kommit hem kom pappa med min älskade Nikon D60 som jag fick idag. :)
Glad är jag! Nu kan jag fota finare bilder än med min gamla kamera. Älskar min nya fina kamera!
Och imorgon är det äntligen fredag! Och snart ska jag plugga till SO provet jag har imorgon.
Här kommer några bilder!

Kram!





Bjuder på en bild på mig som liten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Stötande kommentarer publiceras inte i bloggen, så det är helt onödigt att ens försöka. Jag svarar gärna på frågor, men inga designfrågor, för allt jag kan har hittats på www.designadinblogg.se. Inga spam eller reklameringar godkänns.

Namn tack!
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress/hemsida:

Write it:

bloglovin
Trackback